İUMAKİNA FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Reklamlar
En son konular
» 4 Temmuz 2014 Bim Aktüel Ürünleri - Kampanyaları - Promosyonları - İndirimleri (04.07.2014)
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyÇarş. Haz. 25, 2014 7:41 pm tarafından zxbeta

» 22 Kasım Bim Aktüel Ürünleri ve Kampanyaları
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyÇarş. Kas. 06, 2013 11:04 pm tarafından Admin

» Ücretsiz Program İndirme Sitesi www.ucretsizprogram.org
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyPtsi Ekim 28, 2013 5:05 pm tarafından Halit V.

» 26 Nisan 2013 Bim Aktüel Ürünleri ve Kampanyaları (26.04.2013)
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyPtsi Nis. 15, 2013 9:57 pm tarafından zxbeta

» 19 Nisan 2013 Bim Aktüel Ürünleri ve Kampanyaları (19.04.2013)
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyPtsi Nis. 15, 2013 9:55 pm tarafından zxbeta

» 18 Ocak 2013 Bim Aktüel Ürünleri ve Kampanyaları (18.01.2013)
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyPerş. Ocak 03, 2013 11:03 pm tarafından zxbeta

» 11 Ocak 2013 Bim Aktüel Ürünleri ve Kampanyaları (11.01.2013)
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptySalı Ocak 01, 2013 3:43 pm tarafından zxbeta

» Hedef Özel Ders
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptyPtsi Ekim 01, 2012 10:15 am tarafından asumanorhunn

» Dünyanın en çok kullanılan programlama dilleri: Delphi, Visual Basic, Sql, Oracle‏
Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor EmptySalı Eyl. 25, 2012 11:46 am tarafından asumanorhunn

Mayıs 2024
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Takvim Takvim

Anahtar-kelime

Reklam

Sitetistik
ödev
Aktüel Ürünler
Banko
Şikayet Yaz
Loto Sonuçları
Sonuçları

Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor

Aşağa gitmek

Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor Empty Bu sektöre kalifiye eleman aranıyor

Mesaj tarafından Admin Paz Ocak 24, 2010 12:48 pm

Çağrı merkezi sektöründe kalifiye elemana ihtiyaç duyulduğu belirtilerek eleman ihtiyacını karşılamak için üniversitelerde bölüm açılması isteniyor.

Turkcell İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, çağrı merkezi sektöründe kalifiye elemana ihtiyaç duyulduğunu, bu ihtiyacın karşılanması yönünde üniversitelerin meslek yüksek okullarında açılacak bölümlerin önem kazanabileceğini söyledi.

Kocabaş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 1999 yılında "çağrı merkezi" olarak kurulan Turkcell Global Bilgi'nin, sektördeki gelişmeler ve müşteri beklentilerinin değişerek artması sonucu yapılan yatırımlarla "Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi"ne dönüştüğünü, merkezin sektöründe Türkiye'nin ve Avrupa'nın en gelişmiş teknolojik sistemine sahip olduğunu belirtti.

Turkcell Global Bilgi'nin Türkiye'de İstanbul, İzmir, Erzurum, Diyarbakır ve Ankara olmak üzere 8, yurt dışında ise Ukrayna'da 2 olmak üzere toplam 10 lokasyonda 5 bin masa kapasitesiyle hizmet verdiğini ifade eden Kocabaş, oldukça genç bir çalışan profiline sahip olan Turkcell Global Bilgi Erzurum ve Diyarbakır lokasyonlarının sadece Turkcell müşterilerine hizmet verdiğini kaydetti.

Kocabaş, 2006 yılında Erzurum'da açtıkları çağrı merkezinde toplam 850 kişinin çalıştığını anlatarak, şöyle devam etti:

"Bu merkezde çalışanlarımızın yüzde 40'ı kadın, yüzde 60'ı ise erkek. Yaş ortalaması 24 olan çalışanlarımızın yüzde 14'ü lisans, yüzde 17'si ön lisans, yüzde 69'u da lise mezunu. Erzurum'da sağlanan başarı ve artan iş hacminin ardından, 12,3 milyon dolar yatırımla 2008 yılında açtığımız Diyarbakır Çağrı Merkezinde ise 600 kişi çalışıyor. Buradaki çalışanlarımızın yüzde 61'i kadın, yüzde 39'u erkek. Burada da 26 yaş ortalaması bulunan çalışanlarımızın yüzde 17'si lisans, yüzde 35'i ön lisans, yüzde 48'i de lise mezunu."

Turkcell Global Bilgi'nin, çağrı merkezi sektöründe yüzde 45 pazar payıyla Türkiye'nin lider etkileşim merkezi olduğuna dikkati çeken Kocabaş, "Bugün 7 bin kişiye istihdam ve Türkiye'de 40 milyon, Ukrayna'da 10 milyondan fazla kişiye katma değerli hizmet sağlayan Turkcell Global Bilgi, önemli bir işveren konumundadır" dedi.

Çağrı merkezi sektörünün hem dünyada hem de Türkiye'de oldukça hızlı gelişen bir sektör olduğunu vurgulayan Kocabaş, "Bu gelişimle beraber Turkcell Global Bilgi olarak önümüzdeki dönemde de var olduğumuz lokasyonlarda büyümeyi öngörüyoruz" diye konuştu.

SEKTÖRDE İSTİHDAM ARTACAK

İstihdamda çağrı merkezlerinin önemine değinen Kocabaş, toplam 30 bin masa kapasiteli çağrı merkezlerinde 35 bin civarında müşteri temsilcisi çalıştığını belirterek, şunları kaydetti:

"Yıllık bazda bakıldığında yüzde 15 büyüme oranıyla 5 yıl içerisinde sektörün 30 bin kişiyi daha istihdam edebileceğini öngörüyoruz. Bu sektörde kalifiye elemana ihtiyaç duyuluyor. Bu ihtiyacın karşılanması yönünde üniversitelerin meslek yüksek okullarında açılacak bölümler önem kazanabilir."

mynet.com
Admin
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 481
Kayıt tarihi : 19/01/08
Yaş : 44
Nerden : istanbul

http://iumakine.niceboard.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz